Regulament ECTS 2023-2024 (pdf)
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
PENTRU ÎNCEPUTUL ANULUI UNIVERSITAR 2023-2024
- Studenţii din anii IV Ingineri, anul VI arhitectură, anul II CIS și anul II SGCU, care la sfârşitul programului de studiu NU AU ACUMULAT CREDITELE necesare (240 de credite pe IV ani de studiu, 360 de credite pe VI ani de studiu sau la Master 120 de credite pe II ani de studiu ) şi nu depun CERERE PENTRU REÎNSCRIERE în an terminal în regim cu taxă de disciplină vor fi exmatriculaţi.
- În cazul în care un student nu acumulează minim 30 de credite și dorește REPETAREA DE AN sau după întreruperea studiilor RELUAREA STUDIILOR studenții au obligația de a depune cerere în caz contrar se va opera EXMATRICULAREA.
TERMENE DE DEPUNERE A CERERILOR
Cererile de reînmatriculare, repetare de an, reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină pentru anul universitar 2023-2024 se depun la secretariatul facultăţii în perioada 09. 2023 – 14.09.2023 între orele 10-13.
Cererile vor fi luate în considerare, doar dacă se va face dovada plăţii taxei de reînmatriculare, plata primei tranşe de şcolarizare şi plata taxei de procesare dosar (după caz)
Pentru reînmatriculare, repetare de an, reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină lângă cerere trebuie să atașați și o Situație școlară
Secretar şef facultate
Bordei Krisztina
Data
23.06.2023
- Atribuirea locurilor de parcare pentru studenți 2023-2024
- Contracte de studii
- O.T.L.
- Program stimulare studenți
- Activități extradidactice
- Exemplu de logare UNIWEB
- Sesiuni anuale studențești
- Software gratuit
- Info Arhitectură
- Info CCIA
- Info CSAAC
- Info MTC
- Info CIS
- Lista grupelor pe an de studiu
- Revista studențească
ANUNŢ
În atenția studenților
CERERILE ȘI ACORDURILE DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE ÎMPREUNĂ CU ACTELE SOLICITATE SE DEPUN LA SECRETARIAT GATA COMPLETATE ȘI SEMNATE
ÎN PERIOADA 02.04.2024-15.04.2024 între orele 10-13
CERERILE ȘI ACORDURILE CARE NU SUNT COMPLETATE CONFORM PREVEDERILOR ACTUALULUI REGULAMENT NU VOR FI PRELUATE.
- Bursele de performanță pe criteriul academic(fosta bursă de merit)
Pentru bursele de performanță nu se depun cereri, acestea fiind repartizate pe baza criteriului academic pe programe și ani de studii, dar nu mai puțin de media ponderată 7,00 (șapte 00%)
- Bursa de ajutor social
Se acordă semestrial în baza documentelor justificative până la împlinirea vârstei de 35 de ani.
Pentru bursele de ajutor social și cele ocazionale pentru îmbrăcăminte se acordă în baza aceleași cereri de bursă de ajutor social cu bifarea rubricii aferente.
Pentru ambele burse se depune o singură cerere cu actele aferente
- Menționăm că salarul de bază minim net la nivel național este de 2079 lei.
Lunile luate în calcul ca și venit la depunerea cererilor pentru bursele de ajutor socială și cele ocazionale pentru îmbrăcăminte, acordate pentru semestrul II an universitar 2023-2024 sunt martie 2023 - februarie 2024.
- Pentru calcularea venitului mediu net pe membru al familiei nu se ia în considerare veniturile provenite din burse, indiferent de bursă.
Determinarea venitului lunar mediu net al familiei studentului până la împlinirea vârstei de 35 de ani se realizează luând în calcul veniturile părinților și ale copiilor aflați în grija lor, respectiv al membrilor familiei aflate în grija studentului soție copil dacă este cazul.
DOSARUL DE BURSĂ SOCIALĂ și CELE OCAZIONAL PENTRU ÎMBRĂCĂMINTE trebuie să conțină următoarele acte:
- Cererea solicitantului (Anexa 4)
- Pentru situațiile în care există suspiciuni rezonabile, comisia de evaluare a cererii pentru acordarea bursei sociale poate solicita studentului să prezinte raportul de anchetă socială, realizat cu respectarea prevederilor legale, din care să reiasă situația exactă a familiei acestuia.
Ancheta socială este obligatorie în cazul în care nimeni din familia studentului, incluzându-l și pe acesta, nu realizează venituri sau cel puțin un părinte al studentului lucrează sau domiciliază în străinătate
- Copii de pe certificatul/certificate de deces al/ale părintelui/ părinților, de pe acte de stare civilă/decizia instanței de menținere a stării de arest/raportul de anchetă socială în cazul părinților dispăruți dacă este cazul
- Pentru bursele sociale pe cazuri medicale se vor lua în considerare certificat de la medicul de specialitate, altul decât medicul de familie, în care să se prezinte evoluția și tabloul clinic al problemei medicale de care suferă studentul și care se încadrează în prevederile art.12,lit b, alte documente care certifică diagnosticul bolii(rezultate ale testelor paraclinice, bilete de ieșire din spital, după caz) și dovada luării în evidență de către medicul de la cabinetul medical al Universității din Oradea.
- Copii ale cărților de identitate sau certificate de naștere pentru membrii familiei(după caz)
- Adeverințe elev/student pentru frați/surori
- Alte categorii de documente care dovedesc realizarea de venituri permanente în conformitate cu prevederile Codului Fiscal.(Adeverință de salarizare, cupon pensie, cupon pensii de urmaș ,alocație elevi, cupon pensie alimentară , venitul agricol)
- Acordul olograf atât al studentului cât și al membrilor familiei, privind prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (Anexa 4a și Anexa 4c) așa cum sunt precizate în regulament.
- ALTE BURSE conform Anexei 1. din Regulamentul de acordare a burselor.
Regulamentul de acordare a burselor se poate descărca de aici.
Burse BSR
Burse performanță
Burse socială ocazională
Burse socială
Regulament Burse Sem. II 2023-2024
Acord privind prelucrare date personale burse studenți
Acord privind prelucrare date personale pentru fiecare membru al familie
Cerere pentru acordarea bursei sociale
Declaraţie pe proprie răspundere
-
Informare OTL semestrul I 2020-2021
Studenţii orfani şi cei proveniţi din case de copii beneficiază direct de subvenţie 100% din bugetul local şi nu vor fi incluşi pe listele finale de la facultăţi. Pentru eliberarea abonamentelor subvenţionate 100% din bugetul local trebuie să se prezinte la sediul OTL (strada Atelierelor, nr. 12, Oradea) cu documente justificative, după caz: copie după carnetul de student vizat la zi şi original, copie după C.I., copie după certificatul de naştere, copie după certificatul de deces al părintelui, adeverinţă de la centrul de plasament, alte documente justificative.
Pe platforma StudInfo studenții găsesc detaliile pentru nr. matricol si tipul de bursă pentru sem1 și sem2
Cazarea în căminele studențești pt anul universitar 2023-2024
Calendar cazare, semestrul II 2023-2024
Studentii pot depune cererile de cazare la secretariat.
Şi studentii Bursieri ai Statului Roman trebuie sa depuna cerere de cazare.
- Lista Finală Cazare Contestațiile se pot depune la secretariat până în data de 21 (Joi), orele 1200
CAZAREA STUDENȚILOR SE VA REALIZA CONFORM CALENDARULUI DE CAZARE.